De Griepstuuver van 2019 is nu ook online te bekijken.
Kijk hier voor de online versie
Gala-avonden: nog enkele plekken vrij
De kaartverkoop voor de 4 gala-avonden verliep geweldig goed. We hebben zelfs extra tafels in de zaal moeten zetten om aan ieders wens te kunnen voldoen. Prachtig om te zien dat er veel belangstelling is voor het 47e gala van ’n Lesten Stuuver. Er zijn nog enkele plekken vrij. Wil je graag naar het gala, maar je hebt nog geen kaartje? Geen probleem. Bel na 18.00 uur met Jan Sleiderink, telnr: 06-30779409. Let wel: uitverkocht = uitverkocht.
Kom op tijd voor het gala
De gala’s zijn vrijdag en zaterdag, 1, 2, 8 en 9 februari. Aanvang 19.45 uur bij partycentrum Hutten. De zaal is om 19.00 uur open. Vriendelijk verzoek om op tijd te komen, zodat de gala-commissie exact om 19.45 uur kan beginnen.
Opgeven playbackshow kan tot 31 januari
Yes, het is weer zover. Alle kinderen uit Rossum die op de basisschool zitten kunnen zich opgeven voor de Kinderplaybackshow. Deze wordt ’s middags gehouden op Rosenmontag, 4 maart, bij partycentrum Hutten.
Opgeven tot 31 januari
Wil je met je vriendjes, vriendinnetjes of alleen meedoen, geef je dan snel op. Op de Kerkewei liggen aanmeldformulieren. Zit je niet op de Kerkewei, dan mag je je opgeven via mailadres: rowelhesselink@gmail.com.
Reglement
- Er mogen maximaal 16 groepen meedoen.
- Je kunt je opgeven op school middels het opgavenformulier tot 31 januari.
- Mocht het nodig zijn, wordt er in de week erna geloot.
- Uitgeloot geeft geen rechten voor het jaar er op.
- Er zijn 6 prijzen te verdelen: 1e en 2e prijs categorie groep 1 t/m 4 en 1e en 2e prijs categorie groep 5 t/m 8. Daarnaast is er een aanmoedigingsprijs en de prijs voor het mooist verklede kind.
- Elk kind uit Rossum van groep 1 t/m 8 kan zich opgeven, ongeacht op welke school je zit.
- De organisatie is in handen van de playbackcommissie van ’n Lesten Stuuver.
Geen lange rijen bij kaartverkoop gala
Donderdag 24 januari, vanaf 19.00 uur t/m 22.00 uur, is de kaartverkoop gala voor leden van ’n Lesten Stuuver bij Hutten. De tijd van lange rijen en lang wachten tijdens de kaartverkoop is allang voorbij. Wie een kaartje wil en vooraan wil zitten tijdens het gala kan gerust om 20.00 uur of 21.00 uur bij Hutten binnenkomen tijdens de kaartverkoop. Er is plek genoeg tijdens de 4 gala-avonden. Dus het excuus van: ik ga niet naar het gala, want de kaartverkoop is mij te druk, gaat niet op. Kom gezellig langs, koop een kaartje, want de galacommissie heeft het gala in een nieuw jasje gestoken. Laat je verrassen! Meer info over reglement, et cetera; klik hier.
Reglement kaartverkoop voor leden
Per (aanwezige) persoon worden maximaal 8 entreebewijzen verkocht voor de gala-avond. Vergeet niet de benodigde 4 (dubbele) lidmaatschapskaarten mee te nemen. Leden betalen €5 per kaart.
Kaartverkoop voor iedereen zondag 27 januari
Kaartverkoop voor iedereen, dus ook niet-leden, is zondag 27 januari van 11.00 uur tot 12.00 uur bij Hutten. Niet-leden betalen voor 1 entreekaartje €15.
Prins Max en Prinses Afke aan het roer bij de Stuuverkes
Vrijdag 11 januari 2019 was het zover, de bekendmaking van de jeugdhoogheden 2019.
Prins Max, zoon van Hoogheid Prins Tim en Prinses Afke lopen voorop met het carnaval. Lees hier meer.
Foto’s prinsenbal 2019
Kijk hier voor de foto’s van het prinsenbal 2019
Jaarprogramma 2019 definitief vastgesteld
Klik op de link hieronder voor het complete carnavalsprogramma voor 2019. We gaan jullie zien.
Aftreden Prins Pim en Adjudant Luuk 17 november
Nog 1 keer mogen ze in het pak. Zaterdag 17 november nemen we op ludieke wijze afscheid van Prins Pim en Adjudant Luuk.
In besloten kring gaat het complete gevolg aan het begin van de avond naar Verenigingsresidentie ’t Peuleke om daar op traditionele wijze de statiefoto te plaatsen bij de andere 52 oud-Hoogheden.
Sluiting Residentie
Rond de klok van 20.00 uur wordt iedereen uitgenodigd bij residentie Partycentrum Hutten. Daar sluiten de Hoogheden hun residentie in het bijzijn van Rieks van de Hut en Reinold.
Feest in de kelder van Jimmy
Vanaf 20.30 uur start het feest in de kelder van Jimmy. Iedereen is van harte uitgenodigd. Deze avond wordt mede mogelijk gemaakt door Hofkapel Melomanie en dansgroep Caramba. De Raad van Elf komt deze avond met een verrassing voor de Hoogheden. Wat??? Kom het zelf bekijken. Tot dan!
Nieuwe commissie aan de slag voor jubileum in 2020
Het duurt nog even, maar ‘n Lesten Stuuver viert in 2020 haar 55-jarig bestaan. Hiervoor is onlangs een nieuwe commissie samengesteld. Deze groep gaat aan de slag om diverse activiteiten te organiseren in het kader van het jubileum.
De commissie bestaat uit de volgende leden: Bertus Siemerink (vz), Chiel Hamse, Wendy Stege-Broenink, Saskia Nijboer- vd Perre, Kevin Westerhof, Bertus olde Hanter, Hans Koopman, Ivo Mollink, Tonny Braakhuis, Michel Broenink en Martijn ter Horst.
Op de achtergrond zijn ook al mensen bezig met het samenstellen van een jubileumboek. Daarvoor kunnen ze nog (oude) foto’s gebruiken!
Contact opnemen met de commissie? Dat kan via jubileum@n-lesten-stuuver.nl.
Uitnodiging ledenvergadering 10 september
Aan de leden,
Hierbij nodigen wij je uit voor de jaarvergadering op maandag 10 september aanstaande. Deze vindt plaats in onze verenigingsresidentie, café ’t Peuleke. Aanvang is 20.00 uur.
1 | opening |
2 | mededelingen |
3 | notulen jaarvergadering dd 11-09-2017
Deze liggen vanaf 19.45 uur ter inzage in de vergaderzaal. |
4 | jaarverslag van de penningmeester |
5 | verslag van de kascommissie |
6 | benoeming kascommissie |
7 | begroting 2019 |
8 | programma 2019 |
9 | bestuursverkiezing
Jolanda Smellink aftredend en herkiesbaar Nieuwe kandidaten kunnen zich aanmelden bij het bestuur. |
10 | verkiezing Raad van Elf |
11 | Jubileumcommissie stelt zich voor en geeft toelichting |
12 | commissies aan het woord |
13 | rondvraag |
14 | sluiting |
Het overleg met de commissies vindt plaats tijdens de ledenvergadering. Niet na de vergadering. Van elke commissie wordt verwacht dat er minstens één afgevaardigde aanwezig is. Afmelden kan via de secretaris (secretaris@n-lesten-stuuver.nl).
Namens het bestuur, Roy Braakhuis, secretaris